Friday, April 1, 2011

~Dilema~

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera..
Tajuk kita hari ni 'DILEMA'..aku pasti sume org pernah mhadapi dilema utk mbuat keputusan..
Lebih2 lg bila pilihan yg kita bt tuh mlibatkn org2 yg kita syg..fenin2..diluah mati mak, ditelan mati bapak..camne nk buek nih..

Kisahnyer camnih..en Hubby nk aku bsalin+bpantang kt umah sndiri jer (Putrajaya)..dia kate senang dia nk uruskn anak+me..dia akn carikn tukang urut dsb..dia pun xnk nyusahkn kuarga kdua2 belah pihak..kalo nk pegi hospital@klinik tuh, biar dia yg bsusah-payah..tp mak aku plak nk gak jage aku sbb ni anak sulung kami..lgpn dia rase bsalah kalo xjage aku..sbb adik aku ktiga-tiga bersalin, dia bpantang kt umah mak aku..

Aku paham maksud en Hubby+mak aku..sumenyer ade kebenarannya..tp ntahlar..aku bserah jer pd Allah swt..moga sampai harinya segala keputusan dpt mbahgiakn hati sume org..

1 comment:

  1. Mmg susah klu nak buat kptsn yg melibatkan 2 org yg kita syg..wlaubagaimana pun,seharusnyer perlu ade perbincangan suami isteri suapay dpt mencari jln penyelesaian yang terbaik dan yg paling penting tidak menyinggung 2 2 perasaan org yg disyg..=)

    ReplyDelete