Tuesday, April 5, 2011

~Doa Dapatkan Anak~


"Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku."



Dan (sebutkanlah peristiwa) Nabi Zakaria, ketika ia merayu kepada Tuhannya dengan berkata: "Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat); dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi".



Aku nk share sumthing yg aku believe one of the reasons my wishes comes true..aku amalkn bc doa nih hampir setiap hari n berulang2 kali..sbb ade ustaz tuh ckp kalo kite nk Allah swt memakbulkn doa kite, kite bacalar doa tuh berulang-ulang kali dgn sepenuh hati..insya Allah pasti mendengar doa kita..

No comments:

Post a Comment