Friday, April 1, 2011

~Finally...~

Td waktu lunch, bt kali pertamanya aku try bawak kete after confirmed preggy..takut gak..rase gigil gak..sbb teringat pesan org2 tua supaya jgn bwk kete pd awal2 kehamilan..tp aku kuatkn semangat n diri utk bwk kete tuh..huhu..bdebar2 gak..hikhik..

Mase pegi tuh ok jer..yer lar perut lum berisi+tekak lum kembang lg..tp mase balik tuh, rase cam da len sgt..kembang satu badan..mau nk muntah jer..dlm hati (sabar2 yer, kita muntah kt opis umi ek)..bawak pun dah xtentu arah..yg pntg, nk cepat sampai..huhu..sampai opis plak, takde parking kt area lobi tuh..aishhh..lecehnyer..mane nk parking..last2 decide parking kt basement..redah jerlar..pusing punye pusing, jumpa parking yg berkenan..tp disbbkn oleh kecuaian drku sendiri, aku tlanggar bumper kete org..seb bek aku langgar pelan2..hehe..dan seb bek bumper org tuh xde ape2..bumper aku yg problem..aku tolak punya tolak, seb bek dia masuk blik dgn jayanye..pengajaran sy di sini, len kali jgn parking kt tpt org sesuke ati..hahaha..

No comments:

Post a Comment