Thursday, March 31, 2011

~Pengalaman 1 trimester~

Hari nih aku rase tak sedap badan..act. tgh tahan diri dr muntah..sampai ke ptg nih aku lum lg muntah..akn kugagahi diri sekuatnyer..aku juga percaya Allah pasti akn mbalas kesabaranku dlm menempuhi alam berbadan dua nih..bak kata org, even kita muntah2 nih pasti ada pahala..cuma mulut aku nih xbuleh thn utk mengeluh sikit walau xbyk..ya Allah!ampunkanlah dosa hambaMu yg tak kuat imannye..

Ape2 pun aku tetap nk kuatkn diri n enjoy this precious moment..takut kalo aku ngada2 sgt, Allah tak beri lg nikmat2 nih..hah!tak ke haru biru..sbnrnyer byk angan2 yg kami psg utk anak2 nih..hehe..such as; nk anak kembarlar..nk anak laki2 utk 1st child nih..nk itular..nk inilar..huhu..tp tu sume keinginan..tp semua ketentuan dan ketetapan adalah milik Yang Maha Esa..kami hanya berserah..andai Allah itu sudi mendengar n memakbulkn keinginan kami itu dipanggil rezeki yg tak terkira bt kami..ape2 pn kami ttp bsyukur dgn Mu, ya Allah!

No comments:

Post a Comment